Abans de res vull aclarir que crec que la imatge que es fa la gent a partir de les fotos que penjo a les meves xarxes socials no és ben bé la real. Que la gent es pensa que em passo el dia menjant galetes, donuts, pastissos, etc., i no és cert! Però és més bonic penjar una foto d’unes magdalenes acabades de fer que no pas la d’un plat de verdura al vapor, no?

Sí que és cert que darrerament, entre embarassos i lactància, m’he passat una mica amb els dolços, però heu de saber que també menjo llenties, peix (poc però en menjo), fruita no gaire, no us mentiré, però darrerament fins i tot menjo més verdura que la que em feia menjar la meva mare.

Llibre de receptes ColaCao
El llibre en qüestió. No li sobraria una bona revisió…

I ara a per la felicitat feta menjar, els brownies!

Aquest llarg cap de setmana em venia de gust alguna cosa de xocolata, i malauradament a casa hi havia ben poca cosa… Però em vaig enrecordar que tenia un llibre de receptes a fer amb ColaCao, així que el vaig fullejar i segons el que tenia al rebost, vaig optar per fer el brownie.
És molt senzill i ràpid de fer, en un moment ho tindreu llest i a més i és boníssim. Una recepta ideal per acompanyar amb una tassa de tè aquestes tardes tan fredes. A més els brownies tenen un quelcom nadalenc, no us sembla?

Els brownies també es caracteritzen per portar anous, que no li he posat perquè no em ve de gust prendre antihistamínics, i com que no tenia res per substituïr-les, he fet un brownie sense trossets de res.

No he seguit la recepta del llibre perquè si ho hagués fet, encara tindria la mantega esperant el seu torn per incorporar-se a la recepta; només s’esmenta “Derrite la mantequilla y déjala entibiar.“, i aquí acaba la seva aparició.

brownie

 INGREDIENTS:

· 100g. de sucre
· 4 ous
· 200g. de mantega
· 180g. de ColaCao

1r. Barregeu els ous amb el sucre.
2n. Afegiu la mantega fosa però tebia. Si l’afegiu calenta, podeu “coure” els ous. No la cagueu que 4 ous són molts i si són ecològics barats no són!
3r. Afegiu el ColaCao. Obvi, oi?
4t. Poseu la barreja en un motlle i fique-lo al forn a 180ºC durant 30 minuts.

Ja està, en menys de 45 minuts podeu estar gaudint d’un bocí de cel. Bon profit!

Anuncis