Com avui no tinc gaire bon dia, faré una mica d’egoblog i us redactaré els outfits que pràcticament cada dia penjo a Instagram amb el hashtag #PregnantOutfit. Pugen molt l’autoestima perquè tothom diu que què bé que em senta l’embaràs i bla bla bla, vaja, un caramel enverinat perquè d’aquí un parell de setmanes serà quan més ho necessiti i quan menys ho senti 😦

Vestir-se estant embarassada, com tot, pot estar bé o pot ser una puta merda.

Les botigues més tradicionals de roba maternity, no sé qui es deuen pensar que pareix avui en dia, suposo que les senyores que passen dels 45 –per allò de que com l’empresari no s’ho espera, ténen feina i poden permetre’s-ho-, perquè quan he anat a mirar la roba que ténen m’he trobat amb que:

  • És roba de senyora, que a ma mare li ha encantat, és a dir, que no fa per a mi, o en faria si tingués 20 anys més.

  • És caríííssima, com si no tinguéssim prou amb el que se’ns ve que a sobre volen fer-nos pagar 40€ per una samarreta que portarem 6 mesos amb sort, i això perquè intentarem amortitzar-la durant el post-part.

  • Si mireu la col·lecció d’estiu, acostuma a ser tot de ratlles. Que està bé tenir alguna cosa de ratlles, però tot l’armari potser cansa una mica.

  • Els maniquins ténen una panxeta molt mona i segueixen fent una talla 36. No faig una 36 sense estar embarassada, la faré quan tinc barra lliure per menjar el que vulgui… pffff Que la panxa no és l’únic que engreixa a l’embaràs ho sap fins i tot la Victoria Beckham (ho cita al seu llibre; sí, el tinc).

El fet de no haver hagut de fer repòs en aquest embaràs, m’ha donat la oportunitat d’haver pogut disfrutar i lluïr més la meva panxa, encara m’ho estic passant molt bé tot i que tenia pensats outfits d’hivern que amb la merda del canvi climàtic dels nassos es quedaran a l’armari…

Començo per una samarreta – brusa d’ H&M (9,90€ o 14,90€, no ho recordo), no és que fos molt ampla però tenia l’espai just per donar-se i créixer amb mi. Ho he combinat sobretot amb pantalons negres i leggins:

20
20 setmanes

31
31 setmanes

31 3
31 setmanes

20141016_073208
36 setmanes

Una de les peces clau que m’he comprat, han estat uns pantalons amb cintura elàstica d’H&M; no eren maternity però m’han anat molt bé. Els he combinat sobretot amb tops negres, però la combinació d’aquestes fotos ha estat una de les meves preferides: una samarreta de tirants blanca bàsica i una jaqueta curta.

27
27 setmanes

34
34 setmanes

També em vaig comprar una brusa ampla, en una talla molt gran, que he pogut combinar amb pantalons i amb leggins; afegint-li un cinturó i un bon collaret ja estava més que vestida!

25
25 setmanes

28 3
28 setmanes

34 2
34 setmanes

20140925_072831
32 setmanes

Després de parir el toddler, em vaig comprar un parell de samarretes amples a l’Stradivarius, ideals per poder-les aixecar i treure pit i que a la vegada em tapessin tot el que hi penjava per sota. Gràcies a això, les he pogut aprofitar a l’embaràs perquè hi havia espai de sobra per a que creixés alguna cosa a sota, mireu:

  • Primer la grisa:

    28
    28 setmanes

    33
    33 setmanes

    35
    35 setmanes

    37 setmanes
    37 setmanes
  • I ara la de ratlles:

    31 rat
    31 setmanes

Vaig treure temps de sota les pedres per fer-me un parell de peces, una va ser aquest top rosa, súper súper fàcil. Havia de ser una mica més llarg però em vaig quedar curta comprant la roba…

rosa
24 setmanes

26weeks
26 setmanes

31 2
31 setmanes

38
38 setmanes

També vaig reciclar una samarreta i vaig fer el meu primer frunzit, aquest n’és el resultat:

20140728_161213
La matèria prima

30
30 setmanes

Al començament deia que pintava avorrit tenir-ho tot de ratlles i ja he penjat dos models així… doncs en tinc un tercer, una de les primeres peces d’embarassada que em vaig comprar, és una samarreta de màniga llarga de Benetton, que per culpa del maleït canvi climàtic he lluït poquíssim, aquí la teniu:

 33w

De l’embaràs del Pol tinc un vestit blau marí de la col·lecció maternity d’H&M:

34 vestit
34 setmanes

37w
37 setmanes

Un altre vestit maternity, aquest, d’Asda, combinat amb una armilla d’Stradivarius:

28 2
28 setmanes

 

I com no, també he provat d’encabir-me a la meva roba de no embarassada (pantalons no, òbviament, miracles no en fem):

outfit33
33 setmanes

35 americana
35 setmanes

36
36 setmanes

37
37 setmanes
IMG_20141030_172000
37 setmanes

 

IMG_20141030_181203
37 setmanes

La veritat és que m’ho he passat molt bé fent servir aquest hashtag que ja se m’acaba, i confesso que tinc alguns blaus al braç…. Aquest ascensor és bastant birriós, mai saps què fa i a la que porta dos segons amb la porta oberta li dóna per tancar-la. El seu funcionament dóna per un post sencer, o per un Cuarto Milenio en exclusiva.

Anuncis