Peanut butter bars

Fa poc vaig començar a seguir el blog de l’Alma Obregón, la noia dels cupcakes del Divinity. En aquest poc temps he intentat fer més d’una recepta, però per falta de temps, m’he acabat menjant els ingredients per separat abans de poder-los treballar i crear-ne alguna cosa… Però no em rendeixo, per això avui us presento el que sí he fet: les barretes de mantega de cacahuet i xocolata!

Us aviso que és una recepta que forma part de la col·lecció “Receptes de recta final d’embaràs“, és a dir, receptes hipercalòriques i bombes de sucre; ep, no em culpeu, estic acumulant reserves de greix per fer llet!

A l’embaràs del Pol vaig descobrir les galetes de mantega de cacahuet de la Glòria, trobareu la recepta al seu blog, i ja us avisa ella, són adictives. Només us dic que abans de parir vaig congelar tres paquetets de massa…

Una altra recepta d’aquesta col·lecció són les cookies de xocolata que ja vaig penjar aquí fa temps, però aquestes no porten mantega de cacahuet.

Sobre les barretes de mantega de cacahuet i xocolata que us proposa l’Alma, al gra:

ELS INGREDIENTS:

IMG_20141019_082338

  •  · 120g de galetes digestive
    · 185g de mantega de cacahuet
    · 115g de mantega fosa
    · 150g de sucre glas

  •  · 170g de xocolata sòlida
    · 2 cullerades més de mantega de cacahuet

Fer-les és massa fàcil, són una perdició. Jo les he fet en uns 45 minuts amb un nen d’un any al costat reclamant-me atenció i esmorzar.

EL PROCEDIMENT:

Peanut butter bars: primer pas
Galetes triturades, mantega, mantega de cacahuet i la meva panxa.

El primer pas és triturar les galetes. Jo ho he volgut fer a mà per no despertar els veïns (eren les 8 del matí), i soc tonta perquè ho he continuat fent a mà tot i que algú ha posat la Pantoja pel celobert, i potser haver-ho fet a màquina no hagués molestat tant.

Un cop triturades, s’hi ha d‘afegir la mantega fosa, la mantega de cacahuet i el sucre, i barrejar bé. Remarco el sucre perquè jo no l’he posat a les fotos i mentre les feia me les he cregut, i me l’he oblidat; com veia que la massa no era gaire consistent, he afegit més galetes fins que me n’he adonat.

Ara, poseu film en alguna safata i poseu la barreja que heu fet, deixeu-la el més plana que pogueu:

Peanut butter I ja teniu la primera part feta.

Ara queda la cobertura de xocolata, prepareu-vos que això sí que és dolç: foneu al bany maria la xocolata i el parell de cullarades de mantega de cacahuet. La recepta de l’Alma, que per cert és una adaptació a una de la Martha Stewart, diu que feu servir xocolata negra. Com estic en un moment de la meva vida en que la xocolata negra és massa amarga i necessito una cosa amb més sucre, jo he fet servir xocolata Milka; per a mi és la millor després de la Cadbury.

Així ho poseu al bany maria... ...així es va desfent... ...i així queda!

Quan ja tingueu la cobertura preparada, cobriu la safata que havieu preparat, procurant també que quedi ben llis. Després llepeu la cullera i procureu no morir de sobredosi de sucre o de plaer, o no podreu catar el resultat!

A punt per la nevera!

Deixeu-ho una bona colla d’hores a la nevera i ja ho podreu tallar i degustar!

Crec que m’han quedat massa gruixudes, la meva safata feia poc més d’un pam, així que la propera vegada en faré servir una de més gran.

També m’han quedat molt denses i poc cruixents, no sé si havien de ser així, i amb la calor que fa avui a temperatura ambient pringuen molt… però no dic pas que siguin dolentes ehhhh!  Bé, per la salut segur, però aquest tema millor el deixarem…

… Bon profit!

Anuncis