Pop the Octopus!
El petit Pop the Octopus

Quan em quedava poc per donar a llum, em vaig adonar que no tenia ni un sol nino pel meu petitó. La bossa de l’hospital, el bressol, roba… tenia moltes coses, però ni un sol company de llit per fer-li companyia!

Vaig rastrejar la xarxa tot buscant alguna cosa original per fer-li. No li volia comprar, preferia preparar-li una cosa única i especial només per a ell. D’entre totes les coses que vaig anar veient, vaig decidir fer un pop, en Pop the Octopus. En la decisió també va ser influïr la cançó Octopus’ garden, de The Beatles, banda sonora de la meva panxa.

En quant als materials: vaig fer servir una samarreta de punt per fer tot l’exterior i el farcit, i una mica de feltre per decorar. També vaig fer servir la màquina de cosir sempre que fos possible, espero que així sigui més resistent i duri molts anys!
Per fer el cos em vaig inspirar en aquest blog (s’hi explica perfectament com cosir-ho), però vaig preferir fer les potes només d’una peça, així simplificava passos. El patró el vaig fer amb el cartró d’una caixa de cereals i el vaig tallar per duplicat; un cop cosides les dues peces, vaig foradar la part central d’una d’elles per girar la roba i ficar-hi el farcit.

Patró dels tentacles
Patró dels tentacles

El cap de'n Pop
El cap de’n Pop

En Pop abans d'engreixar-se
En Pop abans d’engreixar-se

Per fer una mica de contrast i que fos més cridaner i estimulant, vaig afegir unes petites formes sota els tentacles: cercles, quadrats, estrelles i cors.

Figures de colors als tentacles de Pop the Octopus
Figures de colors als tentacles de Pop the Octopus

Un cop el vaig tenir enllestit, li vaig anar posant colònia de nadó i vaig dormir amb ell la resta de l’embaràs, per si de cas funcionava això d’agafar la meva olor i que el nen no es sentís tan sol al seu llitet… Potser és que ens ha sortit un nen molt bo, però sembla que sí ha funcionat…

Pop the Octopus en acció

Hi ha hagut algú que m’ha arribat a dir que de tan lleig que és, és mono. Disculpa??? Lleig és el mico vestit de porter d’hotel que toca els platets i funciona a corda… En Pop the Octopus és adorable!

Anuncis